If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
При мен нова оригинална капачка реши проблема и сега си държи на МАХ антифриза. Преди падаше до МИН и седеше там. Самата капачка се навиваше трудно,за разлика от новата.Явно се деформира и не уплътнява.
Хмм.. И при мен се навива трудно от половината надолу, но си мислех, че е нормално понеже пръстените започват да уплътняват... Ще разбера тия дни 🍻
Аз съм със 156, но имам подобен проблем. През лятото антифриза ми се изпаряваше до под минимума и доливах няколко пъти. До преди няколко дена всичко уж беше ок и в събота отварям капака за проверка и гледам няма никакъв антифриз, а колата не беше загрявала над 90 въобще. Долях си и натегнах капачката много и мисля, че от тогава не е намалявал. Споделете откъде мога да си закупя нова такава.
И така.. Новата капачка се навива много по-лесно. Разлика в долния пръстен има, новия е с 0,8мм по-голям по диаметър, видимо стария е деформиран спрямо новия. Клапана на новата капачка отваря на около 1.5 бара, докато стария на 1.2... Надявам се проблема да ми е решен. Ще пиша след време.
Дано да е това проблема, аз още не съм купил, но ще те изчакам
Като свалиш капачката и погледнеш гърловината отгоре ще видиш, че има каналче по окръжността, все едно гърловината е двойна, ако в това каналче има червенко, демек антифриз, това ще рече, че пръстените или клапана изпускат когато не трябва.. също ще има и капчици антифриз по капачката отвътре. Щом минава оттам охл.течност значи нещо не е както трябва.
Долния пръстен уплътнява клапана, горния да не излиза налягането през резбата..отдушника е между тях, като отвори клапанчето излишното да излезе през него, а не през самата капачка.Когато пък отваря по-рано,казаха колегите вече,наблюдаваме загуба на червената течност.
Така че провери
Ще огледам, благодаря, но онзи ден бърниках и се оказа, че капачката ми не бе затегната...да не кажа, че си беше почти отвъртяна затегнах я и сега ще долея течност и ще видя какво ще стане...
И се оказа, че течността трябва да под средата на казанчето - средата е там където се съединяват горната и долната част на казанчето и са като слепени една за друга.
Когато погледнах, че оказа че MAX(симумът) е под "слепването" на казанчето. Когато погледнеш през отворената капачка трябва да виждаш малко течност "на дъното", но на практика това не е "дъното", а средата или малко под нея.
Светих и фенерче и с телефон, който е с двойна светкавица и свети доста по силно и ярко та съм сигурен.
Единствено си завъртайте докрай капачките на антифриза и няма да имате проблем, ако леко като заклатите виждате антифриза да се "люля" в казанчето.
При мен на практика има някаква малка преградка в долната "слепването" на казанчето и антифриза е 2-4 3 милиметра под нея.
На практика долната част на казанчето(под слепването) е пълна почти на 100%.
И се оказа, че течността трябва да под средата на казанчето - средата е там където се съединяват горната и долната част на казанчето и са като слепени една за друга.
Когато погледнах, че оказа че MAX(симумът) е под "слепването" на казанчето. Когато погледнеш през отворената капачка трябва да виждаш малко течност "на дъното", но на практика това не е "дъното", а средата или малко под нея.
Светих и фенерче и с телефон, който е с двойна светкавица и свети доста по силно и ярко та съм сигурен.
Единствено си завъртайте докрай капачките на антифриза и няма да имате проблем, ако леко като заклатите виждате антифриза да се "люля" в казанчето.
При мен на практика има някаква малка преградка в долната "слепването" на казанчето и антифриза е 2-4 3 милиметра под нея.
На практика долната част на казанчето(под слепването) е пълна почти на 100%.
Така е колега , при мен откакто писах че рязко губи антифриза (въобще в казанчето няма никой) не е пипала седи си на скроената част вече 4500км но съм сигурен че пак ще изгуби рязко всичкия в казанчето .. капачката я смених.. оказа се че и новия термостат е заминал и е запецнал отворен ... заради това колата ми само на място държи 90 .. като цяло загрява бавно .. в момента в който тръгна пада на 60.. ако я карам по магистрала пада на 50 дето започва да отчита .. незнам .. ще е проблем ли да карам така докато взема отново термостат .. защото не са евтини по 120 лв са бошовите (уж оригиналните) освен завишения разход има ли друго какво да прецакам проблем ли е да карам така още месец/два ?
Така е колега , при мен откакто писах че рязко губи антифриза (въобще в казанчето няма никой) не е пипала седи си на скроената част вече 4500км но съм сигурен че пак ще изгуби рязко всичкия в казанчето .. капачката я смених.. оказа се че и новия термостат е заминал и е запецнал отворен ... заради това колата ми само на място държи 90 .. като цяло загрява бавно .. в момента в който тръгна пада на 60.. ако я карам по магистрала пада на 50 дето започва да отчита .. незнам .. ще е проблем ли да карам така докато взема отново термостат .. защото не са евтини по 120 лв са бошовите (уж оригиналните) освен завишения разход има ли друго какво да прецакам проблем ли е да карам така още месец/два ?
Не ти е проблем, принципно можеш и без него да караш, но недей извънградско в студа надалеч, защото така износваш повече двигателя, при восоката скйорост ще си с много ниска температура на двигателя. Но принципно не е опасно да караш с ниска температуа, опасно е да караш с над нормата.. И си провери дали нямаш течове, рязкото падане на нивото принципно би следвало да значи възглавница от въздух, но си провети да нямаш течове, виж масла, огледай маркучи, парно и т.н. Принципно лятото можеш спокойно да караш без термостата. Зимата е по-кофти не само заради мотора, но и ... няма да имаш утопление в колата Ако караш с 80-90 на дълго ще имаш над 50 градуса на двигателя и долу горе ще се топлиш
Comment